Càritas de la Seu d’Urgell i el Pla de Ciutadania i Migracions del Consorci d’Atenció a les Persones de l’Alt Urgell organitzen un cicle de tallers de cuina gratuïts que tenen com a objectiu atansar diferents cultures a la ciutadania urgellenca a través d’un viatge per la gastronomia de diversos països.
Els tallers tenen també com a finalitat ser un lloc de relació, intercanvi i crear vincles entre persones de diferents cultures a través de la gastronomia.
Per assolir aquest objectiu es compta amb la col·laboració de persones procedents de diferents països que ara viuen aquí i que s’han integrat a la societat urgellenca sense renunciar als seus orígens.

Dates i inscripcions:
Els primers tallers del cicle es faran el pròxim dimecres 28 de juny amb cuina brasilera, continuarà el 12 de juliol amb cuina argentina i el 19 de juliol amb cuina boliviana. Es preveu que el cicle continuï al setembre.
Les inscripcions i els mateixos tallers es duran a terme al local de Càritas, al carrer Bisbe Guitart, 27-29 de la Seu d’Urgell.

Escriure un comentari

Códi de seguretat