El dilluns 10 d'abril, va tenir lloc a la Residència de La Sagrada Família de La Seu d’Urgell, una sessió de Treball dels agents contractats de Càritas.
La trobada va contar amb la presència de Mossèn Jaume Mayoral, delegat de Càritas d’Urgell, qui va iniciar la sessió amb una pregària.Seguidament es va fer una valoració i reflexió de les accions realitzades durant el 2016, des d’una mirada de com acompanyem a les persones que acudeixen a Càritas i que podem fer perquè es sentin ben acollides i puguin trobar un espai on poder participar i ajudar-se entre elles.
Durant la sessió, també es va incorporar la Teresa Cabanes, presidenta de Mans Unides del Bisbat d’Urgell, que ens va explicar els projectes que és finançaran aquest any. Un cop més es va manifestar la intenció de les dues delegacions de treballar plegats pels que més ho necessiten arreu del territori més proper però sense oblidar el que es troben més lluny.
És va tancar la sessió per part del director voluntari, en Josep Casanova, presentant el document “Treballem junts el Model d’Acció” que vol ser un instrument per promoure en tots els àmbits de l’Església d’Urgell, espais de reflexió i debat sobre els processos de pensament, reflexió i anàlisis de la nostra missió.

Escriure un comentari

Códi de seguretat