La vida mostra que no es poden oblidar els valors sòlids  i els principis bàsics de l'ètica: els hem de mantenir vigents  per no caure en crisis com la que el món viu. El nou paradigma ens exigeix trobar una nova manera d'actuar, de produir, de consumir, de governar, de gestionar les organitzacions públiques i privades i d'EDUCAR pel futur.

L'ètica es la condició essencial i irrenunciable per a un progrés integral de les persones i dels pobles. Sense ÈTICA no hi ha futur possible.

Càritas Urgell ofereix unes activitats que fomenten la dimensió ètica de les persones, els seus valors sòlids i la seva assertivitat. Contribuïm a la formació i l'educació de les dones i els homes de demà explicant i fent comprensible la dimensió social de les nostres accions i decisions.

Els tipus d’activitats que oferim per a infants i joves s’organitzen en forma de quatre tallers, adaptats als nivells d’educació primària i educació secundaria:

• Taller A : La solidaritat
  • Taller B: El voluntariat
  • Taller C: El consum responsable / Comerç Just
  • Taller D : La sostenibilitat del planeta terra

Càritas Urgell us ofereix tot el necessari per a realitzar aquestes activitats pel que podeu contactar amb  un dels centres més propers:

• TALLERS I ACTIVITATS PER A INFANTS I JOVES,  QUE TÉNEN EN COMPTE EL TREBALL COOPERATIU I EL DESCOBRIMENT DE LA REALITAT.
  • A PARTIR DE LES HABILITATS PRÒPIES I A TRAVÉS DE JOCS DINÀMICS.
  • ACTIVITAT IMPARTIDA PER UN TREBALLADOR/A DE CÀRITAS
  • TALLERS ADAPTATS ALS NIVELLS D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA I EDUCACIÓ SECUNDÀRIA.

VOLEM GENERAR ACTITUDS I REALITATS, VOLEM ACTIVAR EL PENSAMENT I PROMOURE L'ACCIÓ.

pdfDescàrrega tríptic

Joc Solidari

Càritas d’Urgell construeix Espais d’Esperança i vol apropar-se als infants i joves del territori diocesà d’Urgell per tal de sensibilitzar-los en valors sòlids com la solidaritat, la generositat, la honestedat; i en actituds sostenibles i de futur, com ho són el consum responsable i el compromís social.

jclic
Aquest Joc vol posar en valor no només desenvolupar un currículum acadèmic, sinó també desenvolupar la intel·ligència emocional que els farà més segurs, més oberts i més capaços d’entendre les situacions en les que es veuran immersos durant la seva vida. Durant el taller es tracta d’integrar el jove i els infants en les experiències i en la informació que es compartirà.

CLICA AQUI PER PROVAR EL JOC SOLIDARI!

ATENCIÓ: Funciona amb Internet Explorer i Mozilla Firefox.