El darrer dilluns 30 de setembre, al centre de Càritas Sant Ot de la Seu d'Urgell, vam donar el tret de sortida al nou curs de català i castellà, emmarcat dins el Programa d'acompanyament grupal destinat a persones que atenem des del centre.

La resposta dels usuaris ha estat molt positiva, tant alumnes com voluntaris han començat amb moltes ganes. Aquest any gràcies a la incorporació de dos nous voluntaris s'han pogut iniciar un total de quatre cursos, el que representa una gran millora en participació pel que fa a estudiants i voluntaris disposats a emprar el seu temps en ajudar a altres.

Aquesta secció de cursos del Programa d'acompanyament grupal ja té uns horaris definits on els alumnes poden cursar:

Alfabetització en català els dijous, on els participants aprenen a escriure i a parlar en català.

Català inicial els dilluns i dimecres, on qui participa pot adquirir un nivell d'aprenentatge del català més avançat.

Alfabetització en castellà els dimarts, on es poden aprendre nocions bàsiques d'aquesta llengua.

Castellà inicial els dimecres, un nivell més avançat en aquesta llengua.

Les classes duren una hora i són molt dinàmiques per tal que els usuaris puguin ampliar els seus coneixements de cara a la integració social i laboral.

Escriure un comentari

Códi de seguretat