Càritas d’Urgell i la Fundació Sant Hospital de la Seu d’Urgell van signar el passat sis de juny un conveni de col·laboració perquè voluntaris de l’entitat social puguin dur a terme tasques de suport sociosanitari.

El marc de col·laboració estableix tasques específiques dels voluntaris, com ara l’atenció i el recolzament als professionals sanitaris en matèria d’acompanyament, suport emocional i la facilitació de l’adaptació del pacient a l’entorn hospitalari i social.

El conveni estableix que Càritas serà l’encarregada de la captació dels voluntaris i de l’avaluació psicològica per tal d’adequar els seus perfils a les necessitats del centre hospitalari.

La Fundació Sant Hospital s’encarregarà de la formació dels voluntaris, i entre totes dues entitats es farà el seguiment per a garantir el correcte funcionament del projecte.

El conveni el van signar el director voluntari de Càritas d’Urgell, Josep Casanova i, el gerent de la Fundació Sant Hospital, Francesc Guerra.

Escriure un comentari

Códi de seguretat