Càritas Val d’Aran ha organitzat uns tallers sobre teòrics i pràctics de suport familiar les dificultats que sorgissin durant les edats mes prematures dels nens. En concret, es realitzaran  un total sis sessions participatives.

La psicòloga Asun Carrión va ser l’encarregada de dirigir el primer taller del projecte, en que es va fer una introducció als principals conflictes que poden néixer en els diferents cicles evolutius de la mainada.

Caritas Val d’Aran, que compta ja amb  anys en actiu, intenta trobar sinèrgies amb  altres entitats, com poden ser clubs o acadèmies, per garantir el benestar i la igualtat entre aquelles famílies que es trobin en situació d'alta vulnerabilitat.

Càritas Val d’Aran a organizat uns talhèrs de supòrt familhar

Càritas Val d’Aran a organizat uns talhèrs teorics e practics de supòrt familhar sus es dificultats que sorgissen pendent era criança des mainatges. En concret, i aurà un totau de sies sessions participatives.

Era psicològa Asun Carrión siguec era encargada de dirigir eth prumèr talhèr deth projècte, en que se hec ua introduccion as prinicipaus conflictes que pòden nèisher enes disparièrs cicles evolutius dera mainadèra. Totun, es accions sociaus de Caritas val d’Aran non acaben aquiu.

Caritas Val d’Aran, que compde dejà damb un pialèr d’ans en actiu, sage de trapar sinèrgies damb d’autes entitats, coma pòden èster clubs o academies, entà garantir eth benèster e era igualtat entre aqueres familhes que se trapen en situacion de nauta vulnerabilitat.

Escriure un comentari

Códi de seguretat