El president de l'entitat esportiva aranesa Club d'Esquí Val d'Aran (Ceva) , Juan Riu, i el director de Caritas d'Urgell , Josep Casanova, van signar el passat 14 d’abril un conveni de col·laboració dins del programa Entitats amb Cor.

D'aquesta manera el Ceva col·laborarà amb els diversos programes que Caritas d'Urgell realitza a la Val d'Aran.

---Aranès-----

Acòrd de collaboracion entre Càritas e eth CEVA

Eth president dera entitat esportiva aranesa Club d'Esquí Val d'Aran (Ceva), Juan Riu, e eth director de Caritas d'Urgell, Josep Casanova, signèren eth passat 14 d’abriu un convèni de collaboracion laguens deth programa Entitats damb Còr.

D'aguesta manèra eth Ceva collaborarà damb es diuèrsi programes que Caritas d'Urgell realize ena Val d'Aran.

A trauès d’Entitats damb Còr Càritas auferís as diferenti agents sociaus deth territòri trebalhar en hilat entà generar valor compartit e facilitar era participacion en un gran projècte sociau des nòstes comarques.

Escriure un comentari

Códi de seguretat