El passat diumenge día 6 de maig Càritas Val d’Aran va organitzar la tradicional venda de flors, manualitats, roba de segona mà i productes de comerç just amb motiu del Dia de la Mare.

L’activitat, que va desenvolupar-se a la zona porxada de l’ajuntament de Vielha, va permetre que els cinc voluntaris de Càritas poguessin vendre la totalitat del material que s’elabora als tallers de l’Espai Grapats de la capital aranesa. La venda es va fer extensible a altres localitats de la comarca com Salardú, Garús i Gessa.

Traducció  Aranès...........................

Eth passat dimenge dia 6 de mai, Càritas Val d’Aran organizèc era tradicionau venda de flors, manualitats, ròba de dusau man e productes de comèrç just damb motiu deth Dia dera Mair.

Era activitat, que se desvolopèc  ena zona des cubèrts der Ajuntament de Vielha, permetec qu’es cinc volentaris de Càritas podessen véner era totalitat deth materiau que s’elabore enes talhèrs der Espaci Grapats dera capitau aranesa. Era venda se hè extensibla a d’autes localitats dera comarca coma Salardú, Garòs e Gessa.

Escriure un comentari

Códi de seguretat