El darrer dijous 28 de març, al centre de Càritas de Puigcerdà, vam donar el tret de sortida al nou curs de Manipulació d’Aliments, emmarcat dins el Programa de laboral i destinat a persones que realitzen un itinerari personal d’inserció a l’entitat per millorar la seva formació professional i poder accedir al mercat laboral amb més oportunitats.

Els nous estudiants que realitzen el curs estan motivats per rebre la formació que els permetrà ser més conscients  de com tractar els aliments que ens envolten durant la seva preparació, fabricació, transformació, elaboració, envasat, emmagatzematge, transport, distribució, venda, subministrament i servei.  L’objectiu és assegurar el coneixement en relació amb la higiene, els factors que poden contaminar o alterar els aliments i les repercussions de la seva  actitud en la salubritat dels aliments per tal de garantir que s’executen pràctiques segures i correctes.

El curs tindrà una durada de 24 hores i es realitza els dijous de 9 a 13 del matí al mateix centre.

Escriure un comentari

Códi de seguretat