L’Associació Alba Jussà i Càritas d’Urgell han signat recentment un conveni de col.laboració que permetrà els usuaris de l’associació realitzar pràctiques de voluntariat a la nostra entitat.

El primer resultat d’aquesta simbiosi relacional ha estat  la incorporació d’un voluntari, l’Antoni Guerrero Diaz.

El Toni, com a ell l’agrada que li diguin, farà tasques d’atenció al públic al Centre de Tremp, dins el programa Treball amb Valor que realitza l’Associació Alba Jussà”.

“En pocs dies s’ha convertit en un membre molt estimat en la nostra família de Càritas, ens contagia de la seva dolçor i alegria i sempre està disposat a donar un cop de mà a tothom, sobretot en les tasques informàtiques, matèria que domina a la perfecció”.

Aquesta experiència d’interacció i integració tan enriquidora de valors humans ve a  reafirmar la filosofia que volem desenvolupar a  la societat des de la nostra entitat, Càritas.

Escriure un comentari

Códi de seguretat