El passat dijous 14 de febrer, l’Espai Grapats del Centre de Càritas de Tremp va obrir les seves portes al “Taller d’Economia de la llar”.

El taller ha estat inclòs en un cicle de tallers de la mateixa temàtica desenvolupats en els diferents Centres de Càritas de la nostra Diòcesi, Càritas d'Urgell :el Centre de la Seu d'Urgell, de Balaguer, de Vielha, de Puigcerdà i per últim de Tremp.

El Taller que va ser impartit i dut a per voluntaris de Caixabank , va ésser un èxit .

Per poder fer difusió del servei i poder arribar a persones que els fos útil el taller és va  treballar conjuntament amb  els Serveis d’atenció primària del  Consell Comarcal, Reintegra i  Creu Roja.

El curs va ser impartit pel senyor Jordi Nisarre i el senyor Ramon Campoy, tots dos exdirectors de l'entitat Caixabank que van compartir amb els assistents tota la seva experiència, coneixements i bones pràctiques, fruit de tots els anys d'experiència en la seva carrera professional .Es va parlar d'eines i hàbits per aconseguir una bona administració i economia dins de la llar, des de com estalviar en la factura de la llum, en els viatges o en la cistella de la compra.
D'una manera lúdica i amb molts exemples van aconseguir l'interès dels participants, fet que ens van traslladar amb els seus comentaris a l'acabar el mateix.

El nostre agraïment per davant al seu bon fer i a la seva col·laboració desinteressada i de tant interès per a la nostra comunitat i per a la nostra entitat.

Escriure un comentari

Códi de seguretat