Un dels grups de Catequesi de Confirmació de la Parròquia de Ponts han col·laborat amb la classificació i la preparació de lots d’aliments, una activitat de Càritas Parroquial que es fa a partir del Gran Recapte. Aquesta vegada s’han recollit uns 2.000 kg d’aliments, un part dels quals van destinat a famílies amb risc d’exclusió social i amb mancances econòmiques que Càritas ajuda, la resta va als Serveis Socials per ser repartits al llarg d’aquests propers mesos.

Els nois i noies que han col·laborat no només han fet una feina ben feta d’ajudar a preparar i empaquetar les ajudes que es distribuiran els propers dies, a més s’han conscienciat de la realitat que hi ha, també, en els nostres petits pobles i les nostres parròquies. El comentari de l’Aina fa palesa d’aquesta conscienciació quan deia “millor que no fes falta aquesta i altres campanyes similars, perquè voldria dir que tothom té el necessari per viure”, o les paraules de l’Oriol quan deia que “això ens hauria d’ensenyar a no malbaratar els aliments, ja que hi ha gent que els necessita”. Molts han quedat sorpresos de que hi hagi tantes famílies amb necessitats a Ponts i rodalia. També els ha agradat el símbol de Càritas perquè és un cor que dona amor i ajuda als que ho necessiten, i estaven molt orgullós de posar-se el petos amb el logotip de Càritas.

També és bo que en les nostres catequesis parroquials ens servim de l’acció solidària de l’Església, com és Càritas, Mans Unides i altres, per sensibilitzar als nostres adolescents i joves.

Escriure un comentari

Códi de seguretat