Durant aquests dies abans de Nadal al Centre Sant Domènech de Balaguer, al Centre Sant Ot de la Seu d’Urgell i a Càritas Puigcerdà hem realitzat un taller per ajudar els nens i nenes que participen en diverses activitats dels nostres centres a fer la Carta a Els Reis Mags d’Orient.

Els nens i nenes que hi van participar ho van viure amb la il·lusió i la màgia que ens acompanya aquests dies.

Agraïm la col·laboració de Caixa Bank que ha posat en marxa l’Arbre dels Somnis, una iniciativa per a que nens i nenes puguin rebre un regal durant les properes festes de Nadal. L’acció busca mobilitzar de forma massiva als ciutadans per a que, facin realitat una petita il·lusió de les persones més vulnerables de la nostra societat

Cada Arbre dels Somnis està fabricat en cartró reciclat, fa prop de dos metres d’alçada i té 20 boles. A cadascuna està escrit el nom i l’edat d’un nen. Tots aquests nens han escrit la seva pròpia carta als Reis, en la que demanen un obsequi, una joguina, roba… aquest serà el regal que es comprarà per a aquest nen. És a dir, cada petit rebrà el regal que ha demanat.

Els arbres estan instal·lats a moltes de les oficines de CaixaBank des del 10 de desembre, dia a partir del qual es pot anar a recollir la carta manuscrita. El regal s’haurà de deixar sota el mateix Arbre dels Somnis abans del dia 21 de desembre. L’import màxim serà de 40 euros

Escriure un comentari

Códi de seguretat