Emmarcat dins el Projecte Càritas Eco canvi que té com a objectiu donar a conèixer un projecte d’ecologia humana (és preocupa de les persones i de la cura de la terra). Voluntaris de Càritas Tremp i Càritas Sort  es desplacen per conèixer Grapats, empresa d'inserció de Càritas d’Urgell.

L’activitat principal ha estat la visita pels diferents centres i botigues de l’empresa d’inserció “Nougrapats”, el projecte de Càritas diocesana que integra al món laboral 12 treballadors d’inserció. Grapats té diverses línies de negoci: reciclatge de roba i objectes de segona mà, servei de bugaderia social, lloguer de vaixelles, trasllats, missatgeria sostenible i punt de recollida.

A la visita han participat 30 persones. El gerent de Grapats, Dani Roqué, ha explicat al grup el funcionament i la missió de l'empresa, mentre els guiava per les diferents instal·lacions entre elles les botigues de venda de roba i d’objectes.

La següent visita ha estat al centre de Sant Ot de Càritas, on la Neus Puigsubirà ha fet una explicació del projecte comunitari  Espai Grapats i les activitats que es porten a terme en el centre.

Grapats i Cáritas d’Urgell agraeixen als visitants la implicació en el projecte i els encoratja a seguir participant i a ajudar-nos a ajudar.

Escriure un comentari

Códi de seguretat