Termòmetre

El nou projecte: Grapats Activa't

Campanyes de donació

Degut a la necessitat de donar oportunitats al col·lectiu de joves que pateixen problemàtiques de salut mental  o persones amb discapacitats intel·lectuals lleus a l’Alt Urgell, Càritas d’Urgell ha  decidit posar en marxa una nova secció “Grapats activa’t” dins de l’actual empresa d’inserció NOUGRAPATS. Dit projecte s’ha iniciat amb 8 joves i 3 monitors.

Per dur a terme aquest projecte s’ha dissenyat noves línies d’activitat, noves infraestructures i canvis en les actuals.

Us convidem a sumar-vos al nostre projecte, principalment amb una bona difusió i també necessitem col·laboració econòmica sigui de forma  puntual o continuada ,perquè també sigui el vostre projecte , doncs tenim l’absoluta convicció que ser-ne conscients individualment, és el punt de partida perquè les coses canviïn col·lectivament.

En nom de la responsabilitat col·lectiva que  tots tenim, res ens plauria més que comptar amb la vostra col·laboració.

Comptes per a fer donacions:
  • LA CAIXA: ES36 2100 0018 1702 0051 6790
Vegeu el vídeo<