Un total de 34 nenes i nens de la Noguera han pogut participar en les estades de Setmana Santa que organitza el Club de Futbol Balaguer. L’edició d’enguany va cloure’s d’una manera molt especial, ja que es va sortejar una samarreta signada per tots els jugadors del Barça, a més d’entrades pel museu del club i altres materials relacionats amb la pròpia entitat blaugrana.Tot això va ser possible, un any més, gràcies a la col.laboració entre el Balaguer i Càritas a través de la donació d’una col.leccionista a la nostra entitat.

Les estades són una oportunitat que ofereixen els Clubs amb Cor, que concedeixen places gratuïtes per als seus cursos o casals durant l’any. Gràcies a aquesta col.laboració, infants d’entre 4 i 16 anys atesos per Càritas poden gaudir de l’esport de manera saludable, desenvolupar les seves capacitats físiques, educar-se en valors, socialitzar amb altres infants i tenir un àpat garantit al llarg de les estades.

Si vols col·laborar; contacta'ns o realitza un donatiu al nostre portal web.

Escriure un comentari

Códi de seguretat